Snart kommer Vargtimmen...




Dagens klädsel
– Svarta, trasiga Jeans och svart v-ringad t-shirt.
Dagens besök -  H och J som sovit över sedan igår..
Dagens saknad – M ...Vackra, älskade M.
Dagens känsla -  Diffus och tom. Förvirrad.
Dagens dusch - Nej. Jag har inget ljus i badrummet. -suck- Imorgon får det bli!
Dagens sötaste – M. Denna jävla M som trollbinder mig om och om igen.
Dagens dryck – Vatten,Cola, kaffe. Mycket Kaffe!
Dagens friska luft – En promenad till affären och en promenad till Rosa Huset. Liten är sjuk och jag vill inte ha henne ute så hon blir kall!
Dagens mest irriterande ljud – Älsklingens j*vla maraccas! Jag hatar Maraccas. Förlåt, men det är sant!
Dagens mat – Knäckemacka och ostfralla på Rosa huset!
Dagens låt – Freebird - Lynyrd Skynyrd
Dagens ord/sms/mail
"Det var magiskt det vi gjorde sist och det kommer jag aldrig glömma. Bara så du vet.
Och när jag bara får chansen så kidnappar jag dig så vi får göra om det... igen igen och igen."







Älsklingen är sjuk med 39.5 i feber. Dock verkar hon inte vara speciellt snorig eller hostig så jag hoppas att det är något som kommer och går fort!
Men dagis blev det inte idag och inte imorgon heller. Vet inte riktigt vad vi skall ta oss till imorgon. Dagarna blir onekligen långa när man bara är hemma... Och energi till tusen har hon ju i alla fall så... trots att hon har varit väldigt gosig och mammig idag.


För min del blir det strax sängen.. Fryser som tusan och känner mig lite lurig. Kanske är det för lite sömn eller så har man kanske någon liten bacilusk i kroppen. Sannisen tar ju med sig all möjlig skit från dagis hem..
Har inte varit riktigt hundra sedan hon började där i höstas. Har en förkylning som vägrar ge med sig...
Nåja, nåja...

Det är en ny dag imorgon!

Sov gott mina vänner!



Kommentarer
Postat av: ina-bina

Sov gott vännen <3

2009-10-22 - 00:20:58
URL: http://inabina.blogg.se/
Postat av: N

Var det M, som skickade smset?

2009-10-22 - 01:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0