Akta dig! -uppdaterad-



Lilla Snigel Akta Dig!



Liten är på spökfest på dagis och jag sitter här och dricker kopp på kopp med morgonkaffe och försöker hitta kraften att ta tag i den där jävla skithallen.

(Nej, jag har inte gjort ett skit där på flera veckor)



För att peppa mig själv sitter jag och myser med gamla Fame Factory klipp på youtube.
Oh, such sweet memories.
Jag gråter fortfarande lite ibland.
Men inte lika mycket som när det pågick och  det gick åt hela badlakan för att torka tårarna varje vecko och månadsfinal. Haha.
Som sagt... Blödig? Jag?

Kollade ni på Fame Factory när det pågick? Minns ni vem som var eran favorit?



Ok.. ok. Jag lovar... EN kopp kaffe till. Sedan skall jag spackla. Åtminstone en halv vägg! Jag lovar!
Perkele!





I did it, I did it!
Spacklade alltså.. visst är det en del kvar.. men över hälften är faktiskt klart nu! Fy fan, vad skönt!

Jag och Thåstrom.

Ibland förvånar jag mig själv! Onekligen!

 

Förövrigt gillar jag grejjen med att köpa en mössa i one size till Liten som JAG faktiskt kan ha!
Det är nämligen förjävla kallt om öronen på morgonen numera!

(sedan att det inte är så klädsamt skall ni inte bry Er om!)





Kommentarer
Postat av: ina-bina

Det är synd bara att barnprogramstillverkare inte har samma ideologi som mig. Jag tror att barn födda på 70- och 80-talet har bra mycket bättre fantasi och inspiration än vad 00-barnen är :/



Barn-TV är skam!!!

2009-10-29 - 20:48:47
URL: http://inabina.blogg.se/
Postat av: Lina

hihi sötast! Båda två såklart!! :)



Hur jag orkar? Jadu, det gör jag nog inte egentligen :p hihi



DIn tavla är på gång gumms, förlåt att det dröjer.. hinner inte med allt :S



Men ska försöka få den klar i helgen i alla fall!



Hoppas allt är bra med dig o din suuuperfina bus-tjej? kramar

2009-10-29 - 20:54:53
URL: http://ninninusens.blogg.se/
Postat av: Jen

Klädsamt? Det är ju bara förnamnet...

du är ursnygg! :D

Spacklat?

Det däremot tror jag blev mindre vackert... ;)

Hoppas på bildbevis för motsatsen snart. :P

Love

2009-10-29 - 22:57:01
URL: http://pansky.blogg.se/
Postat av: Evelina

Jag gillade Fame Factory! Tycker det är/var mycket bättre än Idol!

2009-11-02 - 16:41:53
URL: http://evelinalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0