Hunted - Wanted?




Helgen är avklarad och jag inväntar måndag. Älskade måndag.

Imorgon blir det till att ta tag i allt man skulle ha gjort i helgen men som aldrig blev av. Som vanligt.
Som till exempel pluggande och projekt Halljävel. (återigen: vad fan tänkte jag på)


På eftermiddagen blir det till att träffa kräket för att se hur Han vill göra med allting. Sannisen syftar jag då på.
För att vara ärlig är jag scared shitless och jag vet inte riktigt på vilken nivå jag skall lägga mig ännu.
Allt får konsekvenser och just Hans konsekvenser börjar jag tröttna på!

Men som sagt.. vi får se vilken väg det blir imorgon. Att det blir en lång, törnig och jävligt dryg väg råder det tyvärr ingen tvekan om.


Ha en fin vecka mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0