Knivhugg och Spelning!



...min vackra fina magiska Mirko...
Utan dig är jag ingenting!


Det är ju synd att säga att mina kvällar är händelselösa! Sheisse!
Drar en liten kort uppdate innan det är dags för sängen. Jag är onekligen sliten idag!


Kvällen började hos min finaste Mirko med vin, sentenced och massa nostalgi och prat.
Sedan begav vi oss på väg till Truckstop för spelning. (som förövrigt var jävligt grym!)
Tror jag har headbangat nacken halvt ur led dessutom!

Väl där träffade vi massa vänner och det dracks öl och röktes för många ciggaretter.
Efterfesten hos Mirko var skum då det fanns en flicka där som jag aldrig riktigt kommit överrens med. Vi fick dock pratat ut om en hel del saker och det känns bättre nu.
Missförstånd kan leda till så mycket onödig skit helt enkelt!

Sent, sent begav vi oss hemåt mot H för att sova lite. 5 glada, något överfriskade nattugglor!
På bussen sätter vi oss nästan längst bak och det var väl det dummaste vi gjort.
Alldeles längst bak satt nämligen två ganska unga killar och räknade pengar.

Vi småskämtade lite med dom och dom skämtade tillbaka.. Sedan tar den ena fram en ciggarett och började röka.
H flippar och det bryter ut en häftig diskution.
Alla tre har rest sig upp och jag försöker dra undan H som börjar sparka mot dom varav den ena drar fram en kniv och hugger i benet på H.
H skriker och det bryter ut kalabalik.

Bussen stannar.. Killarna springer.. snuten och ambulansen kommer och ja... Det var ett jävla liv helt enkelt.

H fick åka och sy och vi andra åkte hem och sov. Något skakiga!

Nåja.. Slutet gott, allting gott!

Sannisen har haft det jättebra och sovit som en prinsessa! Ätit massa godis, fått McDonalds och ärvt en Jacka!
Tack snälla, söta A!
Och självklart får hon komma tillbaka även fast du har gett henne massa godis ;)



Hur har eran helg varit mina vänner?

Kommentarer
Postat av: Jen

Scheisse! Jag tycker du genast ska komma och bo här! Vill inte ha dig i den där farliga delen av världen. :/

-mju-

Då kanske du och Sannisen kan lära er ett och annat varför man ska hålla sig borta från MsDonken. -harkel- :P

Puss puss

2009-10-25 - 19:38:58
URL: http://pansky.blogg.se/
Postat av: Jen

Oj! Missade frågan.

Helgen: Skogspromenad bland jägare och jagade rådjur,

bullbak, sovmorgnar och ... soffslappande. Ehh!

Mindre innehållsrikt men ack så skön! :)

(om man bortser från de skjutglada jägarna och rådjurens skrik a´la dödsångest)

2009-10-25 - 19:42:01
URL: http://pansky.blogg.se/
Postat av: Jen

Ha ha ha! Töntunge....jag är jag och ingen annan. :P

Men om något händer, tex. att jag blir skjuten, så kan Rob stämma skiten ur dem, få en fet summa pengar och leva kanonbra med vovvarna. ;)

-smider planer-

Puss

2009-10-27 - 11:46:11
URL: http://pansky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0