Rörhelvete och Tjejkväll!





Ibland så finner man dom där själarna som det bara säger klick med. Som med mig och H.
Underbara kvinna.

Det är länge sedan jag har skrattat så gott som jag har gjort dom här två dygnen.
Hon, jag och Sannisen har busat, gosat och skrattat som tokar.
Fantastiskt!

Ikväll skall J få passa Lilla Skrot några timmar och vi skall en sväng på stan och äta mat och leka.
Tjejkväll!




Just det ja...Det där rörmockeriet...
Man kan säga att jag Aldrig kommer bli någon bra rörmockare och att det inte Riktigt ligger för mig!

Alltså... Jag har bott i min lägenhet i fem år och under den tiden har avloppet i köket funkat fin,fint...
Men nu fick jag alltså Stopp i hela röret. Diskhon var full i jäävligt skitet vatten och jag undrade smått vad jag skulle ta mig till...

Dock är jag ju så s*tans händig så jag tänkte att: Herregud, det är la inga problem för en karl som mig och började skruva...

Då lossnar rörhelvetet precis från där det sitter under diskhon och det Forsade vatten...
Tack o lov hade man i alla fall varit smidig och satt en hink under..

Men hur i helvete får man på rörjäveln igen??

Det fick jag inte kan jag säga... Så J och T fick agera jour dagen efter och jag fick skamset titta på medan J gjorde rent, tömde och hade sig...

Tack älskade vänner.. Ni är guld!

Så nu blir det inget mer pillande på avlopp för min del.. förrutom det i badrummet som jag faktiskt gör rent typ var tredje vecka.. Men annars får fasen någon annan komma hit och fixa. Jag inser mina begränsningar helt enkelt!

Nu blir det lite kaffe och traderande innan det är dags för att hämta liten på dagis!

Vad pysslar ni med idag?


 

...puss min älskade skrotemajja...
Jag älskar dig så!



Kommentarer
Postat av: Tezz

Nästa gång vi kommer till gbg blir det mer kläder till lillsannisen.. men jag tror dock det dröjjer till våren.. Kraaam

2009-10-20 - 21:16:07
URL: http://mamtezz.blogg.se/
Postat av: Angela

HAHAHA så jävla grym din dotter e på hånglandet, så söt....kanske om jag öppnar HELA munnen å ut med tungan så ffår huvudet plats i munnen!ÄTA UPP MAMI!!! :)

2009-10-21 - 08:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0