Vi är inte perfekta!

Melissa Horn är en jävla Gudinna.
Hennes nya skiva är fantastisk och jag tror jag har gråtit en mindre flod.


"Så jag håller hårt och kryper tätt intill dig.
Som om hon skulle försvinna då.
O vi talar sällan högt om våran framtid.
Vi talar aldrig högt om det vi har.
Dina drömmar blir allt svårare att se nu...
Och mina finns snart inte längre kvar"




Förövrigt var Han här igår. Vi kollade på Ice age 3 och hade det mysigt.
Den där magin jag pratade om ni vet.

Idag gör det bara jävligt ont.

Destruktivt kanske man kan kalla det?! Ok, visst. Jag erkänner.
Men Han är fantastisk. På sitt vis. Precis som jag.

Ingen är perfekt. Inte heller vi. Eller Du!




...And in my own way I love you, I love you, I love you...
.please come home.





Kommentarer
Postat av: ina-bina

Kanske en dum fråga (som man förmodligen kan läsa sig till svaret här bland inläggen), men... är det en pojkvän? :)



Melissa är elakt bra, men jag törs bara lyssna på henne vid väl valda tillfällen...

2009-10-16 - 00:00:34
URL: http://inabina.blogg.se/
Postat av: Joanna

Ja, tänkte först om det var sviterna av febern. Men det är som så stora nu, inte bara prickar utan snarare små fläckar nu? Vet inte alls vad det kan vara. Så jag ska ringa bvc imorgon och fråga om dom har någon aning om vad det kan vara. Och om man behöver göra något åt det eller om det försvinner av sig själva. Han verkar iaf inte så bekymrad över dom där fläckarna. Men dom är så himla röda.



Tack tack tack, för att du gör mig klokare!

Äntligen någon som kommer med något konkret. Och inte "Du känner när det är dags för overall" bla bla.

Mössa och vantar har han alltid. Och det bästa med att han har vantar är att han inte kan slita av sig sin mössa!! Vantar är guds gåva till mammorna tror jag! ;)



Saknar att prata med dig! Hatar att dygnet har så få timmar, man hinner inte alls med allt man vill.



Många kramar!!



2009-10-16 - 00:16:33
URL: http://lyckligprick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0