And She was gone!





Tiden som två-barnsmamma är över och jag måste säga att trots min skepsis innan lilla N kom igår så har det gått över all förväntan. Fast det är klart... Jag skall inte hymla med att det var lite skönt när hennes käre far hämtade henne och jag kunde lägga lilla Skrot för sin morgonlur.
Det är ju trots allt så att man är van vid vissa rutiner och upplägg.

Som morgnar.. Då städas det, dricks det kaffe, dammsugas och äts det frukost och frukt.
Det är lixom så det skall vara.. Inte 3 miljarder frågor om varför, varför inte och Sanna, du står i vääääääägen..
My God. Haha. Hur i hela friden kan ungen vara så pigg när hon inte somnade förrens halv elva? ;)
Jaja.. mysigt har vi haft det och jag passar hene gärna igen!


BTW... 10 J*vla poäng till mig. Jag fick tummen ur nyss och skrev klart mitt cv. Nu kan jag inte längre använda det som en dålig ursäkt för att inte söka jobb.
O andra skall ärligt erkännas att jag är rädd. Skiträdd!
Jag har jobbat sedan jag var 14 år och nu har jag varit borta från arbetsmarknaden i över ett år. Det känns inte alls bra. Hur gör man lixom?
Jag vet inte ens om jag är ok att ha i möblerade rum längre!

Och min jävla skräck för Karlar... (ja, jag vet att det kanske inte verkar så -host-) Men jag vill inte söka jobb med en manlig chef. Dom är ... skrämmande.
Men jo, jag vet att jag måste. Och såklart kommer jag att söka. Men det kommer ta imot. På riktigt!

Men men .. Jag antar att det är dags att växa upp och ta tag i sina rädslor.. Till trots att jag inte känner mig ett dugg mer vuxen nu än för sisådär 10 år sedan. -pust-


Nej... Det är dags att få ut det där fingret ur röven som alla pratar om och bege sig ut.

Det kan tänkas att det vankas äventyr men först måste jag ringa Mia!


Ha en underbar söndag i det mysiga höstvädret!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Sv; hmm vad märkligt.. Har du tryckt f5 också? Brukar bli knas när jag har gjort om designen och måste trycka f5 då för det ska synas något.



Ah, fotoböcker är great! Fujidirekt har ett erbjudande för bloggare just nu. Bloggar man om fotoböcker så får man en gratis av dem. http://www.fujidirekt.se/blogga/



2009-09-27 - 13:44:51
URL: http://brothersonahotelbed.blogg.se/
Postat av: Jen

2 ungar!!?? Gah! Lider med dig... :P

Karlar är skrämmande.

Vissa mer än andra.

Jag har precis fått reda på att Hells Angels kan vara en aning skrämmande...

om man har något otalt eller "obetalt" hos dem.

-gulp-

Nåväl, det lär du väl slippa när du söker jobb?

För du har väl inte tänkt att bli strippa, tatuerare, indrivare eller mc meckare ;)

Lycka till babe! Puss

2009-09-27 - 21:20:20
URL: http://pansky.blogg.se/
Postat av: Martina

Massa lycka till <3

2009-09-27 - 22:59:50
URL: http://www.twoeyesonesoul.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0