En tärning buljong kanske?




Dagen börjar med en fin kommentar från Cikoria.
(den underbara kvinnan som sydde Sannisens lapptäcke när hon fortfarande var minibäbis)

-"Tycker du är en engagerad vän, mamma, kompis, människa. Du verkar ha fler än 24 timmar per dygn, hinner ju med hur mycket som helst.

KRAM"


Jag känner ofta att jag aldrig hinner med det jag vill och att det alltid ligger saker man borde göra som biter en i arslet. Då känns det bra när man plötsligt får en sådan där varm kommentar.
Då kanske det inte är så himla i alla fall menar jag... Med allt det där man inte hinner.

Jag önskar förvisso fortfarande att dygnet hade mer än 24 timmar så om någon kunde fixa det vore jag ytterst tacksam!

Som den extremt nyttiga människa jag är så sitter jag här och äter buljong direkt från pappret och funderar på om jag inte heller borde gå och köpa lite mat. Hur onyttigt är det egentligen med en buljongtärning btw?
Snuskigt gott dock så jag tänker fortsätta unna mig det då och då.

Jag borde kanske klä på mig strax och ta mig ut.
Hämta bäddmadrassen jag tvättade igår. Fy bövelen vad fantastiskt skönt det kommer att bli sova på den nu när man vet att den i princip är kokad på 95 grader.
The bed bugs won´t bite no more I tell you!

Kommer förvisso inte få sova på den förrens imorgon eftersom jag lovat att vara barnvakt åt småtalibanerna lite längre bort i gatan.
Spännande att testa att vara 3 barnsmamma en kväll ;)
Dock kommer T lägga den lilla så då är det ju bara två kvar och 8-åringen funderar jag på att muta med godis och lura att se på Narnia med mig. Även fast han säkert vill spela WoW istället.
Jaja... jag får roa mig själv helt enkelt.

Stort prov i naturkunnskap på tisdag som jag kanske borde plugga till har jag oxå. Hela den gångna veckan har jag ju bara hjälpt T med hennes skola så.. Hårdplugg gäller för mig i tre dagar nu!


Nej. Treo, cigg och en kopp kaffe. Bums, ut i solen!

Kommentarer
Postat av: Martina

Äter du buljongtärning BARA??? my god. har jag aldrig hört att man ens typ kan göra.. jaja...kan kan man väl, men det är nog inte meningen.

2009-09-20 - 01:48:22
URL: http://www.twoeyesonesoul.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0