Går det över tro?




Såhär ser man ut när sjukdom härjar... Inte så j*vla illa endå!



Det går nog mot bättring. Liten har feber till och från, sover lite oroligt men äter och leker som hon skall.
Faran är över och allt det där. Dock kommer jag hålla henne hemma imorgon med då det är en feberfri dag som gäller och hon fortfarande inte är helt på topp!

Vad mig gäller förstår jag inte vad jag åkt på .. konstigt som tusan..
Kräktes på morgon och förmiddag igår.. slutade och gick bara med ett illamående under dagen... för att sedan börja kräkas på kvällen/natten igen...
Nu är det lugnt .. förrutom illamåendet .. men jag undrar ju vad tusan det är.

Och nej, jag är inte gravid. Jag lovar.

En liten sväng ut blev det allt igår trots allt. Faktiskt två när jag tänker efter. Både till Angered för att gå på apoteket och en liten sväng för att leka av oss lite på kvällen innan läggdags med Moa och T.




Idag har vi varit småproduktiva och fått plockat undan lite och varit på Rosa Huset och fikat lite.
Tog med Datorn så nu har Farbror Tony fixat både office och photoshop åt mig.
Tack för det snälla, rara!
Onekligen lättare att plugga när man har word och inte bara skit .txt. -suck-

Oh well... Skall ta mitt illamående, dricka lite vatten och se om jag hinner skura något golv innan skrutt vaknar!

Hon Borde vara trött med tanke på att hon mer eller mindre var uppe till halv fyra inatt! Gosh!

Barn är en välsignelse...Speciellt när dom sover!! <3 ^^


Förresten så snor jag Tezz fråga: Hur många barn vill Ni ha om Ni hade fått välja?


Njut av solen och sista värmen nu...

//E






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0