Got myself a Wife...





Jag vet att jag försummar bloggen. Jag är lessen över det. Bloggen är min avlastningsplattform.

O andra sidan så har jag inte riktigt haft tid. Dagarna går lite i ett på veckorna.
Är det inte en liten skrotefia som är vaken och vill leka så är det pluggande, städande, matlagning .. you name it.

Dessutom har jag fått för mig att vara någon form av barmhärtig samarit så jag har suttit till i princip ett varje kväll den här veckan och pluggat med T.
Även eftermiddagar och kvällar efter dagis spenderas med henne.. Vi lagar mat, sköter barn, leker, promenerar och städar tillsammans. Jag antar att det är ungefär såhär att vara gift.
Mysigt, bekvämt och tryggt!
(Nej, jag vill inte gifta mig egentligen. Tro inget nu!)

3 timmar var vi ute idag och var på div. lekplatser, upptäcktsfärd och annat. Hittade en del platser vi inte varit på innan. Spännande med tanke på att jag bott här i över fem år nu.

Förövrigt var det inte bara barnen som fick leka utan även mammorna! My God, säger jag!
Rutschkana.. Scary as hell. Högt var det med!
Jag skrek i skräck medan liten bara vad glad och älskade det.

Jag är sjukt tacksam att den ungen inte har mina nerver! Det hade ju aldrig gått bra!

Slänger in lite bilder då en bild säger mer än tusen ord...





Nu blir det sängen. Liten är ledig från dagis imorgon och vi skall handla lite och har bokat grovtvättstugan.
Hurra för fredag I guess.

Those damn weekends. Me no like!

Oh well oh well... Det skall tydligen ringa någon karl och säga godnatt. Jag är lite nervös.
Vi får se om det leder någonvart : )


Vad har Ni för helgplaner kära vänner?

Kommentarer
Postat av: mumari

Hahaha! Jag har länge velat prova rutchkanorna, men jag törs int!

Kramar på dig!

2009-09-18 - 18:50:30
URL: http://mumari.com
Postat av: Cikoria

Tycker du är en engagerad vän, mamma, kompis, människa. Du verkar ha fler än 24 timmar per dygn, hinner ju med hur mycket som helst.



KRAM

2009-09-19 - 11:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0