Heaven and Hell.






Jag blir galen, galen, galen av myrkrypningar. Jag Orkar inte! Jag vill ju sova för bövelen!!
Men så fort man är i närheten av Drömland så kommer det tillbaka.. Sjukt drygt när man faktiskt är duktig och går och lägger sig i tid.

Idag till skillnad från igår ligger jag inte vaken till fyra, alldeles still utan gick upp.
Mitt "uppvaknande" resulterade i alla fall i något bra, så nu har jag möblerat om och dragit om alla kablar och förlängningsladdar och numer står datorn i köket och jag har världens bästa utsikt.. (eller ja, fin utsikt i alla fall) när jag surfar/pluggar.

Pluss nummer två är att köksbordet är stort nog att både plugga och surfa på och jag får inte blåmärken på underarmara!! Tror jag i alla fall!

Oh well.. fint blev det.. Det sista, som att spika fast sladdarna i väggen, gömma undan skrivbord och flytta soffa får jag ta imorgon. Nu skall jag försöka sova lite till. Förhoppningsvis med bättre resultat!

Godnatt mina fina.. Jag hoppas för all del att ni Sover!

Kommentarer
Postat av: Tezz

Jag var vaken när du var det..=)

somnade om runt fyra!

Härligt att göra om lite.

Men fan va jobbigt med myrkrypningar=/

2009-09-08 - 17:34:19
URL: http://mamtezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0