Hej Kroppen...




Så var det dags för kroppen att säga till. Den slockade helt enkelt efter i princip en vecka utan sömn.
Sömnbesvären går i vågor. Nu är dom ganska illa.

Jag lämnade i alla fall liten på dagis och sedan gick jag hem och tokslocknade redan innan klockan tio och vaknade exakt när jag egentligen skulle hämtat henne. Klockan 15. Overklighetskänsla får man av att sova på dagen. Jag brukar undvika det. Det blir som en rädsla som sätter sig i kroppen när man vaknar igen.
Hämtade i alla fall Liten tio min sent och det var i och för sig ingen fara, men ack så pinsamt!

Kastade lilla skrot i säng vid sju och lade mig själv halv åtta.. Nu är hon vaken igen. Och jag med.
Jag är så satans trött, förhelvete. Ursäkta! Förlåt. Jag vet att man inte får säga så.. Men i vanliga fall sover hon så himla bra, så varför inte ikväll?



Förresten.. Tips på billig väggfärg och vart den inhandlas?
Mitt vardagsrum har fått nog och säger upp sig!
Let´s kill the memories!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0