I sould my soul for food!

...trött och sliten och vandrar i säng...
Godnatt världen!





Ett par dagar har hunnit passera.. I maklig takt och i vänners sällskap.
Jag fördjupar det inte vidare än så.

En oväntad vändning är dock jag har sålt mig själv för mat den här veckan. Och början av nästa vecka med för den delen.
Fick en förfrågan när jag kom till skolan idag om jag inte kunde vara så hemskt snäll att spendera mina dagar där medan Sannisen är på dagis och hjälpa till inför Nyöppningen av Second Hand butiken mot att jag fick frukost och lunch samt fri tillgång till kaffe.
Jatack! Då var matproblemet löst den här veckan!
Tack Ingången... It´s a win,win situation!

Provet förra veckan hade förövrigt gått bra och jag känner mig nästan lite sporrad inför nästa veckas prov.
Otroligt, vad ett litet betyg kan göra!

NU: Sömn! Mycket sömn! Det är en bristvara!
Dock kommer det bli tomt igen utan någon som ligger och viskar en i örat.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0