Lördagskväll i ensamhet...



...socker...


Lördagskvällen är snart över och jag känner att det inte kommer ta sådär alldeles för lång tid innan jag går och hittar sängen.
Tröttheten har varit ett faktum idag. Och gnälligheten. Ibland är det sådana där dagar helt enkelt.
Man känner sig lite vissen och ur form och vill mest krypa ner i sängen och dra täcket över huvudet.

Har i alla fall haft besök av LitenLina två dagar i sträck vilket har varit alldeles supermysigt.
LitenLina är bland det bästa jag vet faktiskt. Okomplicerad, rak och tillråga på allt förbannat snygg. Nice kombo helt enkelt! Dessutom får hon mig alltid att skratta! Mitt mysmongo!
Och som ni kan se på bilden har hon och liten ganska roligt oxå!

Borde säkerligen både plugga och städa men jag finner ingen motivation alls och konstaterar att det faktiskt är Lördag och jag kan lika gärna köra en sådan dag imorgon. Säkert lika bra. Låta hjärnan vila.
Nog för att den möjligtvis inte är överaktiv annars men... Nåja!

Förövrigt har jag fått trevliga telesamtal idag. Från en karl.

Sådana där samtal som gör en varm inombords. Som gör att man ler lite extra och dagen inte är lika grå.
Bara för att dela med mig lite så ringde han imorse.. jätteglad! (jag var mest skadat trött) och alldeles exalterad börjar han babbla om en såå bra bok han har köpt… sedan sätter han sig ner och läser för mig.. :”Visst är det braa, Elin?” haha.
Eller senare på eftermiddagen… När han är på en fin middag med jobbet så smyger han tydligen iväg för att ringa att säga att: ”Duu, jag kom på ett så hiimla bra skämt nu under middagen.. du måste höra..” Haha. Att det var världsklass sämst kanske jag inte behöver säga?

Men som sagt ... det är de där små sakerna som förgyller tillvaron.

 

Nåja.. Nu har jag tagit hand om min klan, krigat, farmat och matat mina fiskar..  (facebook förstör mitt liv) så nu tackar jag för mig!

 

Avslutar med en bild på världens mest nöjda unge när hon lyckats ta sig upp i vagnen och kasta ut alla sina kex.
Behöver jag säga: Suck? ^^
Tack gode gud att jag älskar henne så vansinnigt mycket :)

 

 


Kommentarer
Postat av: Tezz

Haha små barn små bekymmer ;)

hihihi

Otroligt sööt hon är och så stor tjej hon börjar bli:)

Längtar tills jag kan komma och hälsa på Er.

Till sommaren hoppas jag Saknar

KRAM Tezz

2009-09-13 - 08:40:13
URL: http://mamtezz.blogg.se/
Postat av: Jen

Ha ha ha! "Låta hjärnan vila!" Hoho!

Jag vet vad du menar....min är slutkörd trots att jag knappt använt den på några år. :P



Sötaste ungen har du!

Man kan inte annat än att älska...er båda!:)

Puss puss

2009-09-13 - 10:20:17
URL: http://pansky.blogg.se/
Postat av: C

Haha.. Duktig tjej som fixar sin mat själv. :p

pussar

2009-09-13 - 20:43:56
URL: http://vinterskugge.blogg.se/
Postat av: Lina

Nazi Elin <3 Vem trodde för typ tre år sedan att vi fortfarande skulle umgås när vi träffades onyktra i kungsbacka?! Haha

2009-09-16 - 13:09:40
URL: http://Http://schess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0