Nightmares





Jag hatar att somna och vakna utav att man drömmer mardrömmer.
I alla fall när det blir sådär att man inte vet vad som är sant och inte.
Vad är verklighet och vad är dröm och vart är jag- stuket.

Så blev det nu.

Något om att promera i skogen och bli tillfångatagen i någon liten stuga..
Det kanske inte låter så mycket för världen. Men det var det.
Och jag vill, vill inte somna om igen!


Meen... snart är det helg. Helg innebär att LitenLina kommer imorgon. Det skall bli trevligt! <3
I övrigt är det som vanligt bara lösa planer som visar sig allt eftersom..
Jag är dock ganska tillfreds med hur livet är just nu ...
(Bara vi blir friska då dvs)
Det är fasligt skönt måste jag säga!

Nåja.. Jag får väl ge sovandet en chans till .. jag är ju onekligen fasligt trött och jag har det dära varma feberhuvet. -suckar lite-
Dock har jag bestämt att det är borta imorgon. Så det så!

Ha en underbar helg ni alla!
Vad har Ni för planer?

Kommentarer
Postat av: Jen

Åh fy f-n!

Hade samma dilemma härom natten.

Vaknade ur en för att hamna i nästa. :/



Min helg bestod av en snabb visit på en höstmarknad och kalas för mormor igår,

samt skogspromenad och en tripp till stugan idag.

Vi stannar tills torsdag, så jag slår en signal därifrån.

Puss puss

2009-09-13 - 10:23:01
URL: http://pansky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0