Take me back to little Eden...









Det har gått i fasligt få knop i dag. Fasligt få! Men vissa dagar får väl kanske vara sådana?
Jag har mest känt mig riktigt jävla skitless på det mesta och inte alls varit i fom men som sagt... vissa dagar är kanske sådana?

Hemmet blev i alla fall något sånär städat.

En sväng ut så Liten fick leka av sig var även det ett måste! Att sitta inne i ett sådant fint väder som det har varit idag hade nog kunnat liknas med barnmisshandel.
Jag är inget fan av det!

Ungarna hade skoj i alla fall och det är det viktigaste! Sedan är det klart att man får ett litet leende på läpparna när man ser deras lyckliga små ansikten.. konstigt vore väl annars i och för sig.

Tänker inte svammla ikväll.. Jag är för bitter tror jag.
Men jag avslutar med att säga såhär... Satans jävla skitbäddrass! Nästa gång tänker jag Inte tvätta den!
Den är helt jävla omöjlig att få att ligga bra i sitt "fodral" igen.
Tålmodig som jag är så gav jag fan i alltihop så nu är halva madrassen knöcklig..  Min sida funkar iofs..
Men den är ren och renbäddad och jag kommer lägga ett täcke över den knöckliga delen så då kanske man bara tror att det ligger någon där och gömmer sig eller något!
Jävla skit säger jag!

Jaja... Sov gott fina ni!
Snart är det måndag! Hurra! Jag längtar!
(även fast jag vet att ni inte förstår!)




Kommentarer
Postat av: Tezz

Härlig dag ni verkar ha haft=)

Mysbild.



Jag längtar också till måndag=)

2009-09-20 - 09:21:26
URL: http://mamtezz.blogg.se/
Postat av: freja

vilken söt liten hög där uppe! :)

2009-09-20 - 11:50:43
URL: http://stocktownstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0