Microvärmda räkor?





Jag, Martin Stenmarck, Winnerbäck och Kim Larsen städar idag.
Rättelse: Vi försöker.
Men det är lixom inte så jävla skoj så jag tar en öl, njuter av friheten och samlar kraft att slänga lite färg i håret.
Kanske man snart kan se ut som en människa igen!
Bad hair day? Nejdå, jag är bara gråhårig. -suck-

Kvällen igår blev så jävla bra och inte alls som jag trodde.
Jag var onekligen inställt på utgång, för många öl och förmodligen ett besök av Herr Ångest idag.
Så blev det inte...
Dock blev det öl, hemmakväll med Tina och hennes karl, microvärmda räkor och kortspel.
Hur skönt och perfekt som helst!

Och ja, jag vet att ni tänker: Microvärmda räkor.. Det går ju inte! Det måste vara Elin´s idé. Och det var det förvisso..
Men det går visst och det blev ljuvligt gott!
Ungefär 30 sec.. pang, poff. Lovely!
Ungefär nästan som toast skagen...alá Elin.

Tina blev så småningom trött och jag och karln spelade kort.
Behöver jag säga vem som vann?
Tur var kanske det med tanke på att jag är en sämre förlorare än en 3-åring!
Skoj som tusan.

Avslutade kvällen vid 2-3 och begav mig hem.
Fastnade lite på facebook och pratade lite.. Sedan var det sömn alldeles för sent.
Men det gjorde ju ingenting.

Ingen vaknade nämligen och skrek på mig imorse.
Även fast jag vaknade hundra ggr och trodde det.
Det är väl inbyggt kan jag tro!


Idag är planerna diffusa.
Städ, knäcka en öl och färga håret står först på agendan.
Kvällen kanske kommer spenderas med en gammal klasskamrat från högstadiet.
Tappade kontakten för något år sedan.. Jag tror vi växte upp eller något.
Och jag flyttade till Göteborg.
Men kanske, kanske.. Annars så finns det som sagt en del andra alternativ.

Jag återkommer med uppdates imorgon!


Liten har det förövrigt bäst hos Mormor och verkar inte sakna mamma alls!
Skrotungen min! <3

Ha det nu bäst mina vänner!

/E


Kommentarer
Postat av: Martina

Jossan kommer väl. Konstigt att du inte nämner det :)

2009-09-05 - 14:44:39
URL: http://www.twoeyesonesoul.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0