Were gonna have a holliday!




Det här lilla spöket skall på semester till mormor och hennes mamma skall ... Ja, inte vet jag .. bara vara!

Åka spårvagn, dricka öl, besöka parker, umgås med Tina och kanske träffa Mirre på fredagen.
Jag håller planerna öppna. Som de flesta vet är jag mest en impulsmänniska och jag gillar mitt eget sällskap oavsett om det är på krogen, på promenaden eller i hemmets lugna vrå. Det skall det bli i alla fall bli så obeskrivligt skööönt att slippa dom här väggarna i ett par dagar.. bara sitta ute, vara ensam, skriva, läsa.. vara Elin.
Samla nya krafter.

Refill please!

Vi får helt enkelt se vad helgen har att erbjuda!

Kvällen skall spenderas med städning så jag slipper ha det över mig under helgen.. Den är till för njutning.
Samt eventuellt lite pluggande!

Nu: Ut och gunga innan regnet kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0