Effektivt?!



LillTerroristen kollar på Mora Träsk medan jag bakar bröd och städar. 
Middagen skall alldeles strax påbörjas. 
Det gäller att hålla igång medan det fortfarande finns en gnutta energi kvar!
Förövrigt ser Lillälsk alldeles trasig ut! Hon ramlade av från en cykel på dagis idag och skrapade upp halva ansiktet. 
Ok .. lite överdrivet men det är skrapat från pannan, runt halva ögat och ner på kinden.
Mammas stackars Lilla ängel!!

Dock är hon väl lika enveten som sin mamma. När blodet och tårarna var borta sprang ut igen. Knuffade bort barnet som tagit hennes cykel och fortsatte cykla ;) 
Girlpower... Eller sådan mor sådan dotter! 


Nej. Det här hinner jag inte!! 


Snart, snart helg för bövelen .. Då skall hemmet vara någonlunda ok!

Kommentarer
Postat av: Jen

Ha ha ha! Lilla söta du och lilla söta Sanna! :)

Jag finner det så lustigt att läsa orden "bakar bröd och städar". För detta var inget jag kunde tänka mig om någon av oss för bara ett par år sedan.

Tänk vad fort det sker förändringar i livet, och vad små saker som kan utlösa dem. :)

Puss puss

2010-05-01 - 10:13:02
URL: http://pansky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0