It´s alive...

Jag fick en kommentar på msn för ett par dagar sedan. 
Denna någon hade tydligen pratat med min blogg. Denna någon berättade även att bloggen kände sig lessen och bortglömd. Övergiven och nonchalerad. 
Stackars Bloggen.

Det är inte riktigt så det ligger till. Jag sträcker bara inte till åt alla håll helt enkelt. 
Jag vill så mycket. Det finns så mycket ord och tankar att jag inte riktigt vet i vilken ende jag skall börja.
Hela min hjärna är ett kaos. Och då menar jag mer än vanligt.
Dessutom har jag blivit så förskräckligt förvirrad att jag bara denna vecka har "missat" två dagar.. Tydligen har två dagar passerat utan att jag minns dom. 
Vart tog dom vägen?? 
När jag tror det är Onsdag så är det helt plötsligt Torsdag. Kinda scary!
Som toppen på kakan håller kroppen på att lägga ner. Feber, yrsel, kräks lite blod, näsblod och en riktig jävla trötthet!! 
O andra sidan kom jag nyss på att det kan vara pollen med. 

Oh well .. Saker är som de är! Vi lever! 

Skall slänga in en liten bilddropp lite senare, jag lovar :) 


Jag hoppas allt är bra med Er?! 
Hänger ni fortfarande kvar här eller har ni lämnat mig?

Kommentarer
Postat av: Pax

Kurtan hälsar att han mår mycket bättre nu när han fått lite välförtjänt uppmärksamhet! ;)



Men allvarligt bäb... Du måste ta hand om dig. Gå och lägga dig tidigare, äta regelbundet och försöka varva ner. Jag vet - lättare sagt än gjort.

Men we need you så du får fasen inte försvinna från oss än på ett bra jävla tag.

LÖV!

2010-04-17 - 22:07:13
URL: http://tigermommy.blogg.se/
Postat av: Tina (tiamiquilts)

jag har inte lämnat dig. bara varit lite upptagen med nyfött barnbarn och nytt jobb.



tänker på dig ofta, hoppas att allt ska gå bra för dig med allt du gör.



kram

2010-04-18 - 18:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0