Early morning and I feel like dying!

Mitt barn avskyr vantar men hon älskar Mössa! Inte för att det väger upp men det är i alla fall en bra början! 
Speciellt med tanke på att det är nio (kalla) minusgrader ute just nu och strax skall vi pälsa på oss sjuttonhundra plagg och traska till dagis.

Appropå dagis... Vart har jag lagt mitt snus? : o
Det är fantastiskt att vara så organiserad som jag är. Ni borde vara avundsjuka. Eller inte.
Klockan springer som vanligt alldeles för fort på morgonen och jag skall slurpa i mig de sista microvärmda dropparna med ljummet microkaffe innan jag slänger på mig mjukisbyxor (förlåt Jen.. Had to do some laundry), hafsar upp håret i en slarvig tofs och kutar iväg. 

Organisation var det ja!
Ha en fin måndag.. Men det har jag visst redan sagt! 

Ajjö!

Kommentarer
Postat av: Pax

AJA BAJA!!

Nu tänker inte jag byta lakan på minst en månad till, sådetså! :p

2010-02-01 - 13:28:20
URL: http://tigermommy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0