Budord och revben samt lite ligg!

"Jag ligger till 99% bara med "tarmar". Alltså.. väldigt smala killar som man helst skall kunna räkna revbenen på.. Så jag vet egentligen inte vad dom gör i mataffären!"
Så ser en del av min och Teijas msn konversation ut.
Det började nog med att tösen undrade om mina ligg alltid var hungriga eftersom jag jämt måste springa ihop med dom i mataffären. De flesta av Er minns ju historien om "Ligget jag stötte på, på Ica" kan jag tro? 

Jag vet inte om jag kom ihåg att berätta att jag stött på honom igen. På Willys
Han var precis lika efterbliven då och jag förstår verkligen inte hur många liter sprit det måste ha konsumerats den där fasansfulla kvällen jag drog med honom hem! 

Jag brukar skryta om att jag är en god människokännare. Men jag tar tillbaka det. Alltihop! 
På den här killen står det verkligen skrivet: Retard i pannan på. Med tusch! 

Han berättade för mig nu senast att han hade haft ..praktik.. på en mäklarfirma. Det hade ju då gjort honom vääldigt social sade han. Så han ju då så himla tråkigt om dagarna numer. För han var ju van vid att träffa människor. Att vara social. (skall vi ta det igen?) Så han tyckte vi skulle ta en fika. 
Vilket han upprepade några gånger. Igen. 
Behöver jag säga att jag gav honom fel mobilnummer och sade att vi får höras av någon gång... längre fram!?
(nej, jag är ingen människa som är bra på att dissa i nyktert tillstånd. Jag får sjukt dåligt samvete!! Dessutom är han retard och blir säkert mer ledsen än andra!)
Dessutom har han letat upp mig på facebook...
"Hej Elin snubblade på dig ute i cyber rymdern :) läget? Ha det bäst Mvh X"

Ok? Ni fattar grejen eller? 
STALKER!

Anyhow... Mitt samtal med Teija tar alltid många vändningar... vi har även diskuterat Budord ikväll.
Alltså... Ens egna budord dårå. 

Teija har lite tidigare ikväll bloggat om just detta.
Om dom är självupplevda eller inte får ni ta med henne men jag fastnade i alla fall för ett par som jag tänker använda mig utav och jag vill dela dom med Er! 
(Ni kan läsa alla budorden Här)

 

  • Om du inte räknar med att vakna upp med handavtryck runt halsen och en svidande bakdel. Stanna då hemma från krogen.

  • Om du vill bli fascinerad och sedan förstörd, ring mig 02.30.

  • Om du tror på något sätt att du kan vrida ur empati från mig, radera mitt nummer och glöm min existens.

 

Det här inlägget blev inte alls som jag hade tänkt mig. Men det sitter någon och trycker vid en datorskärm i eh..sundsvall(?!) och väntar på att jag skall uppdatera... Så ni får hålla till godo med lite svammel!
I morgon fylls det förresten Tant. 

Måste man sluta ligga då? :O
And always remember this:

"Vid gräl är gräset fan grönare till och med på fel sida."




Kommentarer
Postat av: tezz

haahaahaa fick mig ett gott skratt såhär på morgonen :)

gillar detta inlägg. puss på din dag och hoppas den blir greaaat <3

2010-02-04 - 08:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0