7 januari 2010


Dagens klädsel - Svarta tights och en svart tunn tunika.

Dagens besök -  Nej,tack. Jag föredrar ensamhet idag.

Dagens saknad - Tezz ... Jag önskar du inte bodde så jävla långt bort hela tiden!

Dagens känsla -  Hopplöshet. Och ingenting blir någonsin bättre och det gör mig så trött!

Dagens dusch - Jo, jag har faktiskt duschat om än motvilligt. För Liten´s skull!

Dagens sötaste - Sandra - Kolla in hennes Blogg här!

Dagens dryck - Kaffe och Vatten. It´s an addiction!

Dagens friska luft - Med tanke på att jag tror att mitt barn kommer få skador, inlärningssvårigheter och allt vad värre är så skall vi snart ut ja. Frisk luft Minst en gång om dagen är ett måste!

Dagens mest irriterande ljud - Pipet från Gnällande Skrutt när hon inte får som hon vill!

Dagens mat - En nybakad fralla med ost. Jävligt nyttigt.

Dagens låt - Kim Fransson - Let go



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0