Cecilia...


Cecilia om 27 januari 2010 och Snöstorm!:
Åh, det låter som en riktigt mysig dag! Om (understruket) jag får barn senare i livet så hoppas jag att jag blir en lika fin mamma som du. Ni verkar ha det så mysigt tillsammans!



Jag vet inte vad jag skall säga. Jag blir både rörd och stum på samma gång! Tack snälla, snälla! 

Jag är på inga vis perfekt. Jag är på inga vis någon supermamma. Jag skäller och är trött. Men samtidigt så gör den där terroristen mig vansinnigt lycklig och utan henne hade jag inte kunnat andas. Det är fakta!
Oftast så har vi det Vansinnigt mysigt och vi leker och busar och härjar. 
Man gör så gott man kan helt enkelt. Mer kan ingen begära av någon människa! 

Och så länge Sannisen är en glad, trygg, pigg och alert unge så tar jag det som ett tecken på jag gör något rätt i alla fall!! 
(även fast varje minut är en skräck för att allt man gör skall bli fel på ett eller annat vis) ^^
Nu blir det att slänga i sig sista slurken av kaffe (även fast det börjar se ut som att jag lider av parkinson) innan jag kastar mig in i duschen före Liten hinner vakna!
Sedan får det bli ut och leka i snön! Vädret är Underbart! 

Vad gör ni idag mina vänner?
Tack för Alla era kommentarer! Ni anar inte vad dom värmer!
//HonDenDärFjanten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0