Sleepy saturday!

Idag äter vi frukost så som vi båda gillar bäst! 
Lilla Skrot på pottan framför Astrid Lindgren och mamma framför datorn.
Snart skall det börjas att städas. 
Jag tänkte att det kanske var dags att plocka bort julen? Vad tror ni? 
Som sagt... Skall bara, imorgon, senare... frekvent återkommande ord här i hushållet. 
Dessutom finns det en drös saker som är roligare än att städa.
(och nu är det dessutom såhär att jag älskar jul så det är faktiskt helt lugnt)
Misstänker även att jag får ta med LillaSkrot ut och busa runt i snön. 
Det är nästan klarblå himmel och minus 5 grader ute. Ingen ursäkt att sitta inne minsann!
Förövrigt klarade jag provet!
Idag går mitt spec. tack till Bäb.
Tack för en underbart trevlig kväll, en mysig frukost och de Mycket Välbehövliga Kläderna! 
Tack,tack,tack!!! <3
Mer kaffe åt folket! 
Jag återkommer!

Kommentarer
Postat av: Pax

Tack själv darl! Jag behövde onekligen få ur mig all skit och du är lika bra som jag på att negga tills vi kräks. :) LÖV! <3

2010-01-23 - 10:41:10
URL: http://tigermommy.blogg.se/
Postat av: ina-bina

Nej, du är bland dom bättre på att kommentera, men en del gör det inte. Jag vill bara ha koll :/

2010-01-23 - 22:03:29
URL: http://inabina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0