I love Sundays for real!






Jag har gått och blivit så jävla frälst.
I Väggord.

Hade jag kunnat hade jag haft dom överallt i hela lägenheten. Men jag inser ju faktiskt själv att det inte funkar.
Men herregud, vad fint det är!

Denna som är ovan kommer i alla fall att hänga över Sanna´s säng så småningom!

Sedan har jag även beställt en annan som kommer pryda väggen bakom min säng...





Det kommer bli så fint, så fint!


Nu tänker jag passa på att vila lite medan LillÄlsk sover. 3 timmar ÄR alldeles för lite. Även för mig.
Och spec. efter en vecka med obefintligt med sömn.
Jag skall dessutom både på middag och försöka palla plugga ikväll.

Inte nog med det så har jag egentligen bokat in mig på filmkväll med V ikväll men vi får se om jag kanske inte slopar det.
Just nu är det som sagt ganska segt och magkatarren ber mig effektivt att dra åt helvete medan den kastar upp galla i svalget på mig. Annoying!

Men, det är i alla fall söndag. Söndag innebär måndag imorgon. Fint som tusan!

Och på tisdag avslutas Naturkunnskapskursen efter ett mastodontprov på 150 sidor. Hurra!


Hur kommer NI spendera Eran söndag?


Och såg ni förresten min hyllning till Sannisens första 3 månader i livet?
Jag har klippt ihop det själv dessutom!
Klicka här och njut!

Kommentarer
Postat av: Joanna

Söndagen här spenderas med att pyssla om lilleman som har feber och hosta.

Och så har det även blivit brödbak, städning efter kalaset. Och nu ska jag slänga mig i duschen och sedan göra oss klara för att åka till stan och möta en kompis med familj som ska hälsa på oss några dagar. Lovley!



*kramas massa på*

2010-01-17 - 13:25:28
URL: http://lyckligprick.blogg.se/
Postat av: ina-bina

Det är så svårt att svara på dina kommentarer. De slår mig med en träffsäkerhet jag inte riktigt är van vid, du är så empatisk och jag blir så rörd och nästan lite blyg. Tss :P



Men... det är svårt att inte bli jäktad av att dyrbar tid bara rinner iväg medan jag slösar bort den genom att ligga på soffan och bara vara bitter. Men det blir väl så när man har så höga krav på sig själv och målen är lite för långt borta.



Tack för att du är så ödmjuk <3



Himla sött klipp förresten, Sanna är en liten trollunge. Haha!

2010-01-17 - 14:20:25
URL: http://inabina.blogg.se/
Postat av: Martina

Haha, vad fint :) Gullungen!

2010-01-17 - 18:15:43
URL: http://www.twoeyesonesoul.blogspot.com
Postat av: Angela

Satte mig vid datorn med min kaffekopp (som vanligt) planen var att läsa mina måsten, som Elin´s blogg......Dagen började med ett youtubeklipp där jag säkerligen grät ut alla tårar för dagen, när klippet va slut hämtade jag Lova som envist kollade på Nyhetsmorgon å inte alls ville bli buren, så tvinga jag skrutt att kolla å började böla igen....tack Elin!! <3

2010-01-18 - 06:46:33
Postat av: ina-bina

Hahaha, tja... det var åtminstone ett roligt tidsfördriv :P

2010-01-18 - 12:04:27
URL: http://inabina.blogg.se/
Postat av: Jen

Gullunge!

"Gud som haver barnen kär.." mummlade jag alltid för mig själv i yngre dagar. Lugnande på något sätt. :)



Söndagen spenderades med panikångest, fika hos vänner, bullbak och djupa andetag.

Ringer ikväll! Puss



Btw. Skicka adress då så du kan få present ist. :D

2010-01-18 - 12:43:25
URL: http://pansky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0