Suspekt?





Anställningsintervjun igår gick: Bra?!
Dock är det svårt att kombinera arbetstiderna med dagis då man inte slutar förren klockan sex och resvägen tar en timme.

Sedan när jag frågade vilken kollektivavtal dom låg under så pratade hon bort det.
Hm?

När jag ännu lite senare fick reda på att timlönen var 75:- vilket jag inte har jobbat för sedan jag var typ 16 år så kände jag lite att: Tack, men nejtack anyhow lixom.
Tyvärr.

Förövrigt tog intervjun Max tio min och även det känns lite märkligt. Det var verkligen nästan endast: Hur ofta kan du hoppa in och hur mycket pengar kan vi tjäna på dig. Typ.

Att jag sedan träffade en tjej på morgonen på vägen dit som hade varit på samma ställe som googlat tanten tydligen inte fått så många positiva sökresultat så kändes det oxå lite som ett omen.
Men oh well.. jag fortsätter söka.
Nu fick jag ju en liten EgoBoost i alla fall.


Nej. Dagis nu. Sedan bjöd jag hem mig själv på Kaffe till Tant Tina!

I eftermiddag börjar skolan igen.

Ha en fin dag mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Jen

Vad skönt med en ego boost! Det är du värd! :)

Jag vill oxå bjuda hem mig själv till någon,

men arbetet här hemma släpper mig inte riktigt än. :/

Baka bullar ska jag iaf göra, så då kan jag bjuda mig själv i mitt eget hem på fika. :D

Puss

2010-01-12 - 11:51:53
URL: http://pansky.blogg.se/
Postat av: Laura, mamma till Kasper

Hm, lät ju kanske inte som drömjobbet när hon babblar bort frågor sådär och med den lönen :P

2010-01-12 - 11:58:37
URL: http://laurasnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0