I got a visit from heaven ...aka Karlstad.

 

Jag har som jag tidigare nämnt turen att ha världens finaste vänner. Vänner som ställer upp i vått och torrt. Oavsett vad det än gäller.

 

I onsdags fick jag och liten besök av den fina, fina familjen Jansson från Karlstad.
De hade med sig en hel mängd med saker till Sannisen och en hel del till lägenheten.
Behöver jag nämna att både jag och Sannisen var överlyckliga?
Det var massa, massa kläder, jackor, kastruller, skärbräda (fantastisk som datorbord just för tillfället) – host- och en hel mängd med mera saker!
Det kanske bästa av allt: En ny brandvarnare! Den gav mig ett gott skratt skall jag erkänna.

 

Tezz är förövrigt en av de människor jag beundrar väldigt mycket.
Jag förstår verkligen inte hur hon får det att gå ihop. Tre barn med två års mellanrum varav lilla vackra nykomlingen endast är 2 månader gammal.
Hon är mycket själv då karln jobbar en hel massa och hon är hemma och tar hand om både Barn och Hus! Och det är inget litet hus må ni tro heller.
Energin tar lixom aldrig slut och det är sällan jag hör något gnäll överhuvudtaget.
Jag tycker faktiskt ofta att det är krävande med En Ensam galen taliban två-åring!

 

När vi hade kollat igenom alla de nya sakerna var det dags att bege sig ut i solen.
Släppa loss vildarna kan man kanske kalla det. Nu är det väl kanske bara min som kan gå under benämning vilde eftersom Novalee faktiskt är väldigt lugn av sig och lilla Elina på 2 månader var ett litet praktbarn som bara sov.
Kelzy den vackra Rottisen var inte heller hon speciellt vild : )

 

Vi åt glass på en filt i solen, gungade och sprang runt och lekte.
Någonstans i mitten av ”kalaset” fick vi besök av pojkarna Tony och Alex vilket resulterade i att Kelzy fick en ny kompis i Amstaffen ”biffen”.

 

Appropå kalas får vi inte heller glömma att Sannisen fick födelsedagspresenter!
En tågbana, strumpor och världens fiiinaste, mjukaste Hello Kitty filt som hon bär med sig överallt!

 

Tack så hemskt mycket älskade Tezz och Alexx! Ni är underbara!
Vi är så fasligt tacksamma att vi faktiskt inte finner några ord!

 

Det är sådana som NI som gör världen till en vackrare plats!


Kommentarer
Postat av: T

Meeen tack va gullig du är :)



Fast det är bara 1 år och 2 mån mellan Kev och Lee ;) 2½ mellan N och E... :D



Tusen tack själv för en jättefin dag.

Var underbart att träffa er, Sanna har ju blivit såå stor och hon är såååå fin :)



Busig va hon men mina kan dom med vill jag lova.

Då går det i 200 non stopp.



KRAAAAAAAAAAAAAAM Tezz m familj



2010-08-01 - 22:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0