Den här sommaren kan nog bli fin!


Jag kan kanske erkänna att jag varit lite pessimistiskt inställd till sommaren.
Jag kan ta på mig det! Men, nu när jag har börjat att planera lite, tänka lite och prata ihop mig med lite folk så finns det faktiskt en hel del saker som lockar!!

1)
Midsommarfirande i Strömstad med de vackra människorna.
Vi börjar med dans runt midsommarstången, ev. bad och glass, lämnar sedan bort våra älskade för att jag och Älskade C skall få njuta av en (förhoppnings) varm, torr och underbar midsommarkväll tillsammans. Galet Skoj!

2)
Blev tillfrågad av en viss liten söt pojke igår om jag ville följa med på Winnerbäck i Juli slash fira hans födelsedag. Och Hell yeah!!
Vem fasen tackar nej till en sådan sak? Det kan inte annat än att bli sjukt magiskt!
Att konserten sedan är gratis gör ju inte saken mindre bra! Jag lovar!

3)
Jag vet inte om jag skall skratta eller gråta.. Lär förmodligen göra båda och när vi kommer hem! :p
Larz-Kristerz spelar på Cinderella. Kryssning. Jag och Pax!
Behöver jag säga mer?
Ni borde kunna räkna ut resten själv. Det kommer bli ... vad skall man säga? Wild and crazy? Party all night long?
Jag tyckte vi lika gärna kunde skita i att boka hytt eftersom jag vet hur det kommer bli...
Men Pax är naiv och tror vi kommer nyttja den :p
Ack ja, vi får se säger jag bara!
Men jag längtar galet mycket redan nu!

4)
I övrigt skall det grillas, det skall liggas i gräset och ta en öl, det skall spenderas lite tid i ljuvliga Strömstad.
Det skall badas, umgås, kollas film och bara njuta.
Men först skall jag jobba fram tills Industrisemestern!
Tack Thomas!


På grund av detta faktum. Och faktumet att jag faktiskt skall gå upp klockan kvart i sex imorgon skall jag snart göra mig redo för sängen!
Efter besök av liten söt pojk igår är jag onekligen trött idag.
Men jag kan säga att: Att ligga sked och kolla "Bröderna Lejonhjärta" klockan två på natten och somna i någons famn är alldeles för jävla underskattat!
Bara så ni vet!


Godnatt älskade ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0