Det har Brunnit... som fan!





Det har brunnit.
I lägenheten under min.



Min lght är den där "hissen" står.
Min lght är rökskadad och full med sot precis över allt. Hela jävla lägenheten.
Möbler, kläder, tak, väggar, skåp. ALLT!


Min balkong är ..totalförstörd.



Det känns som att någon har något imot mig.


Idag spenderar vi natten hos snälla Tina.
Imorgon vet jag inte.


Det skall in och fläktas med ngn stor maskin imorgon. Sedan får man hoppas dom kommer igång med saneringen. Snarast.


JAG VILL INTE VARA MED LÄNGRE!



Behöver jag nämna att det var hos Afrikanerna som jag ringt störningsjouren på ett flertal ggr som hade lägenheten branden började i?
Nej, man skall inte döma. Men det är skadat svårt just nu att låta bli!






Kommentarer
Postat av: ina-bina

Oj... Hur är det med er? Ni klarade er undan rökskador och så? Jag hoppas ingenting blir förstört, vad hemskt :(



Kram på er <3

2010-06-28 - 22:44:22
URL: http://inabina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0