Lek, bus och filmkväll!

Det har varit en ack, så intensiv helg men fy farao vad bra den har varit! 
...Och med tanke på att jag som vanligt är lite stressad tar vi det i etapper :)
Det började med ett besök på "Lek och Buslandet" med Sofie och Dylan! 
Lilla, fina Dylan som faktiskt inte alls är bäbis längre utan hela 4 månader. Jag borde verkligen skämmas för att det här var första gången jag träffade honom! Det gör jag förvisso med! 


Men herregud, vilket litet charmtroll han var ;) Ojoj, säger jag bara! Det ryckte onekligen väldigt friskt i bäbistarmen just då! ;) 

Sannisen hade som vanligt väldans kul och var i eld och lågor ... Högt och lågt trots att hon var hängig och matvägrade hela helgen... 
Antar att det är en saftig förkylning på G stackarn. Hon hostar och snorar hemskt :(
Nåväl ... med lek-kvoten full så var det dags att bege sig in till stan en liten stund. Liten somnade som en stock i sin vagn... Hon behövde nog det. 
Gav mig och Sofie en chans att strosa lite varpå Sofie och lilleman begav sig hem och jag träffade den där som har ätit sig in i mitt hjärta och tagit över min själ.
På kvällen efter att liten somnat var det dags för en trött och stressad mamma att kasta sig i duschen, snabbstäda lägenheten och ha filmkväll med V och T.

Skall ärligt erkänna att vi började kolla på Saw... Men det var ingen bra dag och efter 40 minuter var jag tvungen att byta film. Hade en puls som inte var av denna världen och en andning som lät som jag vet inte vad.
Det blev "Bad Santa" istället!
Med andra ord en helkväll med massa lek, bus, chips och film! 
Borde kanske erkänna att när V somnat låg jag och T kvar vakna och kollade på 5 avsnitt av Saltkråkan.. Vi somnade medan måsarna sjöng godnattvisor för oss! :)

Kommentarer
Postat av: Stefan

Hej hej.

Jo det är bara fint med mig. Har varit mycket de senaste månaderna som gjort att datorn inte varit prio 1. Inget som ska till allmän kännedom dock. Men det kan vi ju ta privat i så fall :-)

Hoppas allt är bra med er också.

Kram

2010-06-01 - 18:18:43
URL: http://jalonen.blogg.se/
Postat av: emily

åh lek lek vad härligt!



neej du man ska bara kolla på saw om man är på "saw"humör .. haha, de är ju inte riktigt friska filmer de där ;)

2010-06-02 - 08:27:29
URL: http://emslo.blogg.se/
Postat av: Lina

åååh vad mys det ser ut!! Evigheter sen en annan var o busade på leklandet, det hinns/orkas inte med helt enkelt. Tråkigt men sant.



Bamsekram till dig o liten sötlök

2010-06-02 - 11:52:05
URL: http://ninninusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0