Snart åker vi...




Vi har ungefär samma minspel dotra och jag. Det är lite spännande måste jag säga! :) 
Men att säga att vi är så hemskt lika det vet jag inte.


Måndag och tisdag innebar jobb och jag har varit sådär sjukt trött som man blir per automatik när man går upp kvart i sex på morgonen! 
Jag är verkligen inte van vid det. Vissa säger att man vänjer sig men jag tycker då verkligen inte att det stämmer. Inte dom perioderna jag har gått upp tidigt i alla fall. 



Dag ett sov jag så gott att jag missade två hållplatser med spårvagnen och resan till jobbet tog slightly längre tid. 
Dag två skrämde jag slag på en tant när jag vaknade i panik, inser att vagnen står still på min hållplats och jag kastar mig över henne och precis hinner ut ur vagnen innan den rullar vidare... 
Ja, jag säger ju det .. att sova på spårvagnar är guld! 

Jag sover sällan så bra som jag gör just på spårvagnar. Konstigt det där. 
Men det är väl något med att det är tryggt med människor och ljud ikring. Det är samma sak med väntrum på sjukhus, banker och arbetsförmedling oxå. Jag sover som ett barn!


Magen vill fortfarande inte stabilisera sig alls. Det vill säga: Ingen mat in, hundra toalett besök, konstant illamående och trötthet. 
Har dock tappat nästan 3 kg på en vecka och det kan vi ju vara tacksamma för!

Billigare blir det dessutom!
Oh well, jag dricker en fasligt mycket vatten och trycker i mig en bit här och en bit där så någon fara är det ju inte .. mest en aningens drygt.



Nu är det dags att väcka dotra. Färsk-potatis, skirat smör, rivna morötter och fiskpinnar står på menyn. Sedan skall vi ut och leta upp någon lämplig lekplats innan vi beger oss ner till Angered för att handla lite!


Frågan är: Vågar vi köra på den nya vällingtypen? Var det den som slog ut hennes mage förra veckan eller var det något annat? 


Någon som har erfarenhet av Sempers välling från 2 år - med yoghurt?? 




Vi hörs ikväll mina fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0