Älskade Lilla Sjukling!





Så var vi där igen. Stigande feber och förkylning.
Det går varv på varv det här tycker jag!
Förra veckan fick hon ventoline utskrivet men det hjälper ju inte nämnvärt. Hostan river i hennes lilla kropp så jag vet inte vad.
Älskade ungen. Inte kan man göra spec. mycket heller för att underlätta för henne.

Matlusten är såklart borta den med.. så då blir det kämpa tillbaka den i ett par, tre veckor.
Men det är klart .. då är det ju förmodligen dags att bli sjuk igen.
Jäfla Bacilusker.

Keep away from my precious baby!


Nu är det i alla fall dags för den trötta mamman att vika lite tvätt, kasta sig in i duschen och sedan sova!
Det blir förmodligen en lång natt och en lång dag imorgon!


Hoppas ni sover gott mina vänner och får en bra Onsdag!
Snart är det påsk och ledighet!

Kommentarer
Postat av: Pax

Jag förstår precis hur det känns. Man vill inte att ens älskade små ska ha det så jobbigt. Och det där med maten känner jag igen. Huva! Lika jobbigt varje gång.



Hoppas lillan blir bättre snart och att ni får en fin påsk hos mamma!

Kram!

2010-03-31 - 08:00:09
URL: http://tigermommy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0