It´s raining!

Nog för att jag är en vintermänniska ut i fingerspetsarna men det här regnet som kommer just nu är väldigt välkommet! Jag myser lite som ett barn på julafton.
Jag tog med mig LillSkrot på en promenad i regnet hem från regnet. Hon uppskattade det precis som sin mor.
Nu är det dags för middag här i hemmet. 
Pasta, falukorv och pastasås. Friska grönsaker i form av championer, lök och tomat blir det oxå. Till Liten. Men det antar jag att ni förstog. 

Helgen har varit fin. Det har bakats bröd med Robbin, tagits solpromenader med Liten, lekts med H och städat lite. Men ytterst lite städat. Jag kan erkänna det. 
Jag skall försöka göra ett litet ryck alldeles strax! Efter middagen. 
Om jag inte hamnar i matkoma. Det är ju ganska vanligt faktiskt.
Njut av regnet mina vänner .. Snart är det sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0