Superstitious?

Kanske är jag lite skrockfull? Lite vidskeplig? 
Men sådär runt kl 01 inatt låg jag och drömde världens mardröm.
(väntat huh!)


Mitt i min mardröm bland all jävla skräck och panik tror jag mig höra Sanna gråta från ett annat rum. I drömmen. Jag gjorde mig beredd på att rusa dit och skydda henne. Ångesten blev om än tusen gånger värre. Jag visste ju att hon verkligen inte fick se vad jag såg.



Men av en slump... eller vad vet jag. Så vaknade hon även på riktigt och väckte mig ur min fasa. 
Min älskade vackra unge. Kände hon kanske att jag var på gränsen till ett smärre sammanbrott?


(och ja, jag är fullkommligt övertygad om att man dö av skräck och är ganska säker på att det är så jag kommer dö. Ihjälskrämd, av en mardröm)
Det verkade som att Skrot oxå hade drömt. Hon kom inte till ro och det krävdes både gos, välling och blöjbyte.
Lika lugnande för hennes nerver som för mina!


Nu börjar pulsen återställa stig och jag skall bege mig till sängen igen.
Jag hoppas på bättre lycka denna gången!


(förövrigt tar dom här nätterna musten ur mig)

Kommentarer
Postat av: Jen

Usch och fy för mardrömmar. :/

Jag känner igen det alltför väl.

Tur dock att Sanna väckte dig så ni kunde få trösta varandra. :)

Love!

2010-03-18 - 20:33:31
URL: http://pansky.blogg.se/
Postat av: ulrika

va jobbigt! hoppas du kan sova lite bättre snart. mina drömmar är också konstiga. ibland är det nästan som man lever 2 liv. ett på natten och ett på dagen..

2010-03-21 - 14:41:07
URL: http://ulrikaelisabet.wordpress.com
Postat av: tvpbJccllc

Zielflughafen Melbourne am Freitag pünktlich. Das australische Paar reiste einen Tag spterdiesmal im angemessenen ErsteKlassePyjama, dessen Baumwolle etwas fester gewebt ist.abldpaNew YorkDie Rechnungsprüfer hatten nichterkannt, dass die Gewinne der Firma CUC, die mittlerweile in Cendantaufgegangen ist, betrügerisch aufgeblht waren. Die Sammelklage d

hsüberwachung. Teil: Wolfgang muss drauen bleiben. Teil: Kleine Kamera für kernige Kerle und starke MdchenHamburgZunchst hatten Behrdensprecher als Flugnummer des Unglücksfluges die Nummer des Fluges von Germanwings nach Berlin genannt. Zu diesem Zeitpunkt befand sich eine startbereite Maschine von Germanwings auf dem Flughafen.Das Unglück ereigne
bcbg prix


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0