And off too work we go again...

Det har jobbats hela veckan förutom onsdag. 
Idag är jag mör. Riktigt mör. 
Jag är Inte van vid att gå upp halv sex på morgonen längre. Tycker faktiskt det är ganska perverst. Huvaligen!
För att inte tala om vad mina fötter tycker. Dom är Inte glada. Alls. Jag lovar! 
Men jag är glad. Det övriga jag alltså. För jag gillar att jobba. 
Jag gillar kundkontakten, servicen och de konflikter man måste ta. Ok, ok.. kanske inte alla. Men en del av dom.
Skall försöka komma med en bättre uppdatering imorgon. 
Dagarna sträcker inte till när man går hemifrån 7 och är hemma strax innan 19 på kvällen. 

Men imorgon..
Hur ser Era helgplaner ut?
Festa, vila, shoppa?

Kommentarer
Postat av: Jen

Välkommen till verkligheten!

Dessa dagar då man bara jobbar, jobbar och jobbar är en plåga. :(

Men det känns fantastiskt när lönen kommer. :D



Huvaligen!!! Lovely! Ha ha ha! Jag måste hämta Rob så han får se detta. :P

Love to love you!



Btw: Jag försöker ringa men ingen svarar... -mutter-

2010-05-22 - 11:51:50
URL: http://pansky.blogg.se/
Postat av: Lina

Åh vad är det för jobb du jobbar på vännen? Gud vad roligt för dig, eller ja.. för plånboken iaf! :D



Visst var möblerna söta? Jag är sååå nöjd! hihi. Hoppas allt är bra med dig och söööta sööta skruttfian! kram

2010-05-24 - 07:34:00
URL: http://ninninusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0