Dagen bekännelse #1

(bilden är lånad från google)
Som några av er vet har jag en del ... Vi kan kalla det besynnerligheter för mig.
Som med min fläkt.
Det är en sådan knapp som man snurrar på.. Så att den typ skall stå på en timme, eller vad det nu än är. 
Min sådan där knapp har fastnat på fulltid vilket innebär att fläkten står och går hela tiden. 

Problemet är bara att jag måste höra "klickandet" ... annars kan jag inte stå där. Det känns fel. 
Så varje gång måste jag våld dra den lite tillbaka för att sedan köra tillbaka den på fullt så jag kan höra klicket.
DÅ är allt ok igen!

Förövrigt läste jag reklambladet från Lidl innan: 

Fin kastrull med glaslock


Varför är jag tvungen att läsa:
Fin kastrull med Dasslock?

Kommentarer
Postat av: ina-bina

Mja, det kanske är lite vackert ändå. Oskyldigt och oförstört tonårsvackert. Jag är fortfarande melodramatisk och fånig, men jag hoppas att man ändå fått lite mer insikt i livet och intellekt än för 5 år sedan.



På tal om det, jag vet inte ens din ålder och ändå känns det som att vi pratat i flera år! Hur gammal är du? :P



Jag tycker det är helt okej att ungen käkar småkryp liksom. Det hör sig till, jag är inte så värst pjoskig. Ju mer sket desto bättre, då äter de det förhoppningsvis inte när de blir äldre, haha ;)

2010-05-16 - 20:54:12
URL: http://inabina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0