Dumleklubba kan vara den ultimata lyckan?

Avslutar dagen med en liten bilddrop på världens sötaste unge iförd sitt nya nattlinne! 
Mitt älskade lilla hjärta!

Imorgon är det dags för utvecklingssamtal. Klockan 8 på morgonen. 
Fint i den mån att LillÄlsk får frukost på dagis. Dåligt i den mån att hennes mamma måste gå upp hemskt tidigt!
Konstigt egentligen. Den där grejen med föräldramöten och utvecklingssamtal. 
Det borde vara något Min mamma går på?! 
Alltså... Misstolka mig rätt. Det är underbart. Men känns konstigt på något vis :)
I övrigt har det möblerats om idag. Igen. I vardagsrummet. Och jag har fått ordning på alla tusen kablar bakom soffan. Liten hjälpte till och det gick väl sådär. Men det blev hemskt bra tillslut!
Dessutom köpte jag för första gången i LillÄlsk´s liv hem en frusen pizza idag. 
Jag kan säga att det var en viss fröken som var hemskt lycklig... Även fast det gnagde lite i mammahjärtat över den onyttiga middagen. 
Men hey, alltså.. Äter ungen mer grönsaker nu lär hon snart se ut som en kanin. Så jag är inte orolig.

Dessutom fick hon sin allra första "Dumleklubba" idag. Dock inte av mig utan av Tant Tina och Farbror Fidde!
Konversation mellan mig och dotter:

Jag: Meeeen, har du fått en klubba av Fidde?
Dotter: Mmmm...Samtidigt som hon håller Håårt i klubban.. 
Jag: Vad snäll Fidde var då älskling!
Dotter: Jaaaaaaaaaaa.... Ler och nickar med heeela huvudet! 


Ibland är hon bara för söt det lilla livet ;)
Godnatt mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0