En dubbel kaffe tack .. Och två treo till det!

Then the morning came ... Again!


Blev inte så mycket sömn inatt. Heller. 
Denna gången var det dock inte bara mitt fel .. Sannalainen vaknade kvart i fem och ville ha välling så det var fint bara att kliva upp och göra välling. 
Hade den lilla skrutten åtminstone kunnat dricka den själv vore det väl ok .. men det skall liggas i soffan, det skall gosas, klappas och hålla hand.. Vilket förvisso är Supermysigt .. men alltså.. fem på morgonen? 
Vad är det bra för?


Så sammanlagt fick jag väl en tre timmars sömn och nu sitter jag här och sörplar kaffe och försöker se om alla kroppsdelar sitter fast, om jag Har klätt på mig eller inte och om jag egentligen överhuvud taget borde vistas ute vid den här tidpunkten. 
Det sistnämnda vet jag nog redan svaret på men ibland så är man tvungen!


Som om inte det var nog så vet jag när jag går ut att när jag kommer hem finns det massa tvätt att ta tag i, en diskmaskin att tömma, golv som skall skuras and the list goes on and on ... 




Fast jag fick ett trevligt sms kvart över sju imorse: 
Hej, kan du jobba på fredag 9-15? 

Och det kan jag såklart. 

Hej, macken.. snart ses vi igen!

Kommentarer
Postat av: Tezz

Ja vissa morgnar är riktigt underbara ;)



Söt är hon ial så de räcker o blir över din lilla sötnos :)



Härligt med jobb

Hej då macken ja.. ses imörn ;P



Hoppas Du fick en fin dag.. och listan finns kvar så jag hoppas du tog hand om dig med..



:D KRAM

2010-05-11 - 14:18:12
Postat av: Jen

Välkommen i klubben!

Här studsar vi numera upp kl. 05:15.

Allt för att hinna rasta vovvar, dricka kaffe och ta oss till jobbet innan kl. 08:00.

Jo, gården ligger en bit utanför stan... -suck-

Behöver jag ens nämna att vi somnar som klubbade sä-ar strax vid 22 tiden varje kväll?

-host-



Med tanke på att du inte ringde mig under morgonen,

så antar jag att du hade alla kläder på dig... ;P

Love!

2010-05-11 - 21:57:42
URL: http://pansky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0