Liseberg... Vi längtar efter dig!




När jag sitter och tittar igenom gamla kort kan jag lätt börja längta. Jag antar att vi alla gör det på något vis. 
Längtar tillbaka, längtar framåt .. suktar och blir lite lätt nostalgiska.

Jag minns i alla fall den här dagen tydligen från förra sommaren! 
Stekande varmt, långa köer, Liseberg och tusentals av hujjande barn. Och vuxna!


Nu är det Maj och snart skall vi dit igen. Inte i helgen som det först var planerat. (förlåt Emma). Men i början av Juni med Mia och barnen.

Jag förmodar att vi gör som förra året och delar på ett åkhäfte. Barnen är fortfarande så små att det inte behövs något mer! Jag ser fram emot att se Skrutt´s reaktioner det här året nu när hon är lite större!
Sagoslottet och allt annat som finns...

Jag längtar efter sockervadd, kall burkcola i solen, flottig hamburgermat och skrattande barn.

Det är inte så fasligt mycket jag gillar vid sommaren men Liseberg är banne mig en av dom ;)

(dessutom har jag tänkt att plocka hem massa stjärnvinster det här året !)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0