Maj 24, 2010



Det blev som sagt en turbulent vecka med massa jobb och långa dagar. Dock så gillar jag det skarpt så jag hoppas på fler timmar! 
För Er som inte vet är det gamla bensinstationen jag har ramlat tillbaka till. OkQ8 det vill säga. 



I början av veckan hade jag dessutom besök av finaste Jenny från Karlstad! 
Lagade underbar mat, drack kaffe och kollade på "Sweeny Todd". 
En bra film som jag dock Aldrig kommer se igen! Jag har fortfarande ångest över hur den slutar och kunde jag skulle jag ändra till ett lyckligt slut! 
Jag gillar Inte filmer som inte slutar lyckligt! Ynk!


So ... what else? Säljkurs med jobbet på fredag. Verkar kanske inte som det roligaste men det är ju obligatoriskt så jag antar att det får bli så. Jag fattar dock inte poängen med att totalt boka in fika pauser på 2 timmar. 
Har inte folk bättre saker för sig? 
En kurs som slutar klockan 19 en fredagkväll. Lite sådär Suck känner jag allt men.. Bit ihop.
Dessutom är T så snäll att han åker och hämtar liten på dagis och passar henne tills jag kommer hem. Det är snällt av honom! 
Sedan kanske det är lite även för egen vinnings skull då han faktiskt är chef där jag jobbar ;)
Klockan är förövrigt inte ens kvart över tio på morgonen och det är redan snart 30 grader här inne. 
Jag Gillar Inte sommar!!

Dags att ta tag i städningen innan man (som vanligt) somnar med datorn i knät och inte får något gjort! 



Hur har Eran helg varit mina vänner?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0