Långa hemska söndagen...

....Är äntligen snart över.
Snart är klockan 8 så man kan ringa och boka en akuttid och få tandläkaren som klappade på mig istället för att ta livet av mig..
Håll tummarna för mig.

Eller egentligen så bryr jag mig inte ens just nu.. Det gör bara sjukt ont och jag är sjukt hungrig och fruktansvärt trött.
Jag tippar dessutom på att det kommer bli lika lite sömn inatt.. *suck*

Och stackars lillskrutt har haft en gnäll och pipdag idag.. hon som annars är en liten solstråle.. Knepigt...
Men det är nog för att hon känner att mamma mår bajs tror jag ..
Vad tror ni?! Känner dom sånt?

Anyway.. 8 ½ timme tills man kan ringa.. Yay.

Jag orkar faktiskt inte det här mer.. tandvärk är fan värre än att föda barn. Jag lovar!


Ynk, pip, gnäll, godnatt!

//LitenGnällE

Kommentarer
Postat av: Tezz

TACK för kommentaren!

Nej då, va ju färdig med nästan 200 kvm hus när kl. var halv två, helt okey!

Annars hinner jag med halva huset, sen är de lika stökit och skitit där jag började så det är bara att börja om.. typ så ;)hehe

Skrivit ett till inlägg nu.. funderar på ett tredje..



LYCKA till hos tandläkaren.

Ja kan hålla med om att de är värre än att föda barn, för lyckan man känner när man fött barn infinner sig inte efter ett tandläkar besök.. speciellt inte om det drar med sig fler besök på kuppen... iih.

Ska tänka på dig imorgon!!

Sanna känner (tror jag) garanterat allt du känner!!



KRAM Tezz

2008-10-27 - 00:04:05
URL: http://mamtezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0