Ninninusen.. Min pärla! :)




Lilla Änglaknull says (08:35):
Sanna är gaalen i sin velourboll :P
Martina says (08:35):
hah
Martina says (08:35):
ja så till den milda grad att mamma elin gråter...va fan,ryck upp daj kvinna!
Martina says (08:36):
its a fucking boll!
Lilla Änglaknull says (08:36):
haha...jaaa. Men hon var så lyyyyycklig :P
Martina says (08:36):
hah
Lilla Änglaknull says (08:37):
vänta du bara I tell you!
Martina says (08:37):
himla tur att hon vann den där bollen,annars hade hon antagligen växt upp som ett mycket missnöjt och olyckligt barn
Lilla Änglaknull says (08:38):
Ja, det är jag nog ganska säker på!!! :P



Nu har älsk precis somnat efter att intesivt ha legat och gormat åt bollen hur länge som helst.
Det är faktiskt inte lätt att vara liten och försöka baxa upp en boll på magen som är lika stor som ditt eget huvud i princip!
Men hon är så fasligt söt så man bara vill äta upp henne!
Det är helt klart den bästa leksaken so far!
Tack igen Ninninusens Lina :)

Nu blir det att hälla i sig microvärmt kaffe från igår, kasta sig en snabbis i duschen.. Helst innan skrutt vaknar och sedan bege sig till Ingången för att ringa massa samtal. Försäkringskassan, soc och förhoppningsvis tandläkaren.

Tänderna blir inte bättre och jag går med feber och ett ansikte som gör ont bara skrutt kramas i princip.
♥ Elin hjärta treo, panodil och ibumetin=sant! ♥
Jag hatar tänder. Mucho!
Löständer? Good or bad? *suck*

And btw.. Det är helg igen..
Ge mig måndag. Nu!

Pretty please?

     

Kommentarer
Postat av: Martina

Haha..jag skall ge Sanna en present hon kommer tycka ännu mera om, jag säger inte vad för det är en hemlis men den kan vibrera och se ut lite som en banan! Det skall hon få i 12årspresent!

2008-10-17 - 10:39:18
URL: http://queenofparanoia.blogg.se/
Postat av: hanna

Söt som socker! :)

2008-10-20 - 20:20:39
URL: http://hannasnr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0