Bvc unt so weider...


Bvc besöket gick fint som väntat.

Hon har inte ökat i vikt men heller inte gått ner så det är bra. Hon ligger liite under kurvan men inget som spelar någon roll alls.

De nuvarande siffrorna är:

Längd: 71,6 cm
Vikt: 8850g



I övrigt har det varit en slappdag. Formen är inte på topp. Varken psykiskt eller fysiskt.
Tröttsamt.

Har dock hunnit med att träffa både Mia och Martina.
Martina träffar jag alldeles för sällan så det var extremt trevligt!


Nu hoppas jag att lilla frankenstein snart vill sova för hennes mamma vill INTE missa greys!
Nattningen har lixom blivit en mardröm efter all sjukdom. suck.

Oh well ...

Har även gjort en liten uppdatering i viktbloggen.
Minus blev det iaf!

Här kan ni läsa ni som har lösen.

Kommentarer
Postat av: Joanna

Fungerar inte för mig det där :(

2009-04-29 - 23:51:18
URL: http://lyckligprick.blogg.se/
Postat av: Joanna

Joo, han är ofta sjuk :( Varför?!

Jag förstår inte. Men vi har vart sjuka allihopa här hemma. Det går liksom bara runt runt. Är så less nu. Är inte jag sjuk så är lilleman, är inte lilleman sjuk så är det Patrik som är sjuk. Och blir en frisk blir nästa sjuk.

Känns inte som det är normalt att lilleman är förkyld/sjuk så ofta. Ska ta upp det på bvc.



Jag kan aldrig slappna av..

2009-04-29 - 23:54:40
URL: http://lyckligprick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0