Karlavagnen och kaffe...


Liten somnade vid halv tio, jag har stekt ett kg med kjöttkaker och nu sitter jag med en kopp kaffe och skall lyssna på karlavagnen och försöka plugga.
Självklart medan jag samtidigt lägger upp kort på facebook, pratar på msn och skriver sms.
Multitasking.

Dock är jag sliten och yr efter en lång dag.
Det har varit en jävla massa pollen idag och för några timmar sedan funderade jag på att spränga bort hela hjärnan.
No brain no pain som dom säger.




2 timmar senare har jag inte fått pluggat ett skit..
Däremot har jag druckit för mycket kaffe, beställt söta sängkläder från Jotex och lyssnat på radio.

Snart väntar lite dagboksskrivande och en sista ciggarett på balkongen innan natten tvingar mig i säng.

Kvällarna på balkongen är så vackra nu. Det är fortfarande värme i luften och stjärnklart.
Sådant som får en att tappa andan lite grann. En känsla av att vara liten i en så väldigt stor värld.
Det får en att fundera helt enkelt.

Ta hand om Er.

Imorgon är det Valborg... Har ni några planer?


Kommentarer
Postat av: K

LOL, ska du prata om knark din multitaskingkvinna! Inte ens jag kan sånt! En sak i taget annars får det vara :-*

Imorgon ska Emil och jag titta på brasa med Christine, Liam och Linn (: Nii dåå?

2009-04-30 - 05:08:47
URL: http://dowl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0