Sommarväder!




Det är skadat fint väder ute. Klarblå himmel och det ser ganska vindstilla ut. Det kryper lite i kroppen på mig och jag undrar lite vad vi skall hitta på. Ut måste vi helt klart.
Nu är det ju det här med att Liten får två hörntänder samtidigt. Detta orsaker viss grinighet och frågan är väl om jag vågar/orkar ta med henne enda in till stan?!
Men det vore mysigt att ta med en filt och slänga sig en stund i kungsparken... Jag brukar säga det, men jag kommer lixom aldrig så långt.
Länge leve latheten Elin!

Jag har i alla fall gjort färdigt matlådor med korvstroganoff,potatis och morötter... Ja, jag vet att det kanske inte är den klassiska kombinationen.. Men man tager vad man haver och Liten verkar ju gilla det så det är väl bara att köra på!

Projekt Familjealbum fortsätter... döm av min förvåning när jag hittade ett stort kuvert med Massor av kort från min förra arbetsplats Carestel (numera Rasta). Korten är ifrån en viss påskmiddag vi hade något år... kan det ha varit 2000? Jenny, hjälp mig!
Kort kommer komma lite senare idag.
(Ja, Nenny jag tar mig friheten! förlåt?!)
Dom korten fyllde mig med en god varm känsla och jag känner att den här dagen kommer bli bra!

Duschen blev aldrig av igår kväll så det blir att passa på nu medan liten sover.

Hoppas ni får en fin dag i solen!

//Liten vårpirrig Tant E

...Och världens största tack till Cicci... du är en ängel...

Kommentarer
Postat av: Jen

Wtf!? Nu får jag en dålig magkänsla...ugh!

Hatar bilder..-mutter-

Årtal är jag fruktansvärt dålig på,

så där försvinner hjälpen från mig. Ehm!



Du får äta precis vilka bokstäver du vill babe,

jag älskar dig ändå. :)

Puss puss

2009-04-17 - 06:43:48
URL: http://pansky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0