Det är dags att göra någon nytta!




Det är måndag. Det är solsken, minus 9 grader och det känns ändå ok att vara just jag idag.
Dock hänger skolstress, tvätt och städning över mig som ett grått moln så för att försöka lätta lite på detta har jag börjat med allt på en och samma gång...

  • Tömt diskmaskin.
  • Inne på den andra maskinen tvätt.
  • Dammsugat alla golv.
  • Skurat köksgolvet.
  • Druckit tre koppar kaffe.
  • Lekt med liten.
  • Skrivit ehm.. 200 ord på min uppsats ang. en psykisk sjukdom.
  • Börjat röja ur alla 300 påsar/väskor som jag fick med från Strömstad i helgen.
  • Skurat golvat i vardagsrummet.
  • Möblerat om i vardagsrummet. Igen.

Sådärja .... Och klockan är inte ens halv tolv.
Men alltså... vad hände med att vara organiserad? Varför inte göra en och en sak i taget?

Nåväl... skall dra av och byta sängkläder på våra sängar, ge liten gröt och sedan blir det sång och lekstund med andra små i Angered.

Oh well... vi får se vad som blir gjort helt enkelt!

Och varför i hela friden har typ alla mina kommentarer senaste månaderna försvunnit??
Jävla skit!

Hoppas ni får en fin måndag!

Och tack till världens Vackraste C v för en underbar kväll i lördags!



Kommentarer
Postat av: Tezz

Hej!!



Tack så mycket=)

Är fortfarande helt seg men nu ska jag försöka vara lite duktig (inte i närheten av hur mycket du gjort idag men ändå lite ska jag väl klara av ;)) och ta tag i hemmet.

Novalee sover och Kev är på dagis.

A är ute på långpromenad med Kelzy!!



Hoppas ni får en bra dag!

Ibland kan jag inte kommentera hos dig alls =(

2009-02-02 - 11:41:40
URL: http://mamtezz.blogg.se/
Postat av: Cikoria

Hej

jag är utan internet hemma sedan ett par veckor tillbaka, sitter på bibblan och passar på att kika in hos dig en väldigt kort sväng



KRAM

2009-02-02 - 12:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0