I challenge You!



I Challenge You!

Vem kan hitta på det värsta straffet och den bästa vinsten?
 
Vad ni vinner?

Äran och Prestigen i att förpesta alternativt
Få mig eller Martina
att älska Dig!


Jag och Martina kämpar fortfarande med våra ..host...kilon.. Sedan att ingen av oss egentligen engagerar sig speciellt mycket är en annan femma..
Men så klart måste det finnas en liten sporre..

Här tänkte jag bjuda in Er...
Vad skall förloraren få för straff/Vinnaren för vinst?

Vinnaren kommer publicerad i bloggen ;)

Vet inte exakt vilken dag vägningen blir men slutet av februari är det sagt i alla fall så!

Sååå.... Kom igen.. Använd Eran fantasi! ;)

Kommentarer
Postat av: Jen

Meeen, jag han inte ens med att berätta för dig!

-mutter-

Nåväl, gör listan nu flant! -piskan svajar-



Ehh, vet inte om jag vågar nämna något straff.

gulp!

Vem vet vad lilla E kan hitta på?

iofs kanske du masar dig hit... -tänk, tänk-

Ohh, jag kan nog klura ut något bra trots allt. :D

2009-02-20 - 20:45:57
URL: http://pansky.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är en korg med mat ett förslag ? Haha.. näh, skojja bara.. men jag ska faktiskt fundera över den :P

2009-02-20 - 22:58:32
Postat av: Martina

Oj inget namn.

2009-02-20 - 22:58:54
URL: http://marcl.blogg.se/
Postat av: Cikoria ( oinloggad)

förloraren kan väl få dricka en förpackning ljummen ovispad vispgrädde? (elakt)



vinnarens pris är ju självklart att få se när förloraren dricker grädden ;)



oförargligt men avskräckande "priser"

2009-02-21 - 11:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0