Lätt manisk och nypiercad!




Alltså.. Något säger mig att jag måste skaffa mig en hobby.
Jag har insett att jag blir lätt manisk när jag inte riktigt mår bra.. Jag måste ständigt hitta på saker..
Som ni alla vet så är ju inte städa så himla skoj jämt..
Så jag piercar mig..

Jag piercade mig igår igen... Denna gången blev det tungan.. Hade ett pyttelite hål på ovansidan så jag såg vart den gamla suttit.. Sedan "tröck" jag allt vad jag hade längst fram på tungan så smärtan koncentrerades där.. Innan jag Jag lade hela handkraften på piercing smycket och tryckte för kung och fosterland.
Det tog ju några försök innan jag hittade det gamla utgångshålet men det gick.
Idag är tungan svullen och det känns lite som en dum grej man gör på fyllan för att spexa..
Meen, jag var synnerligen inte full! Möjligen lite koffeinkickad efter två kannor kaffe!

Note to self: Köp mera kaffe!

Note to self två: Skaffa ett liv och väx upp!


Dock... så blev det ju ganska snyggt... Och sedan att det står Bitch på den är ju synnerligen tufft! Ha!

Kommentarer
Postat av: C

Det var inte så länge sen som Någon sade att "skaffa Aldrig tungpiercing"..

Låter det bekant? flinar



Men visst blev det fint :-)



2009-02-11 - 14:22:11
URL: http://vinterskugge.blogg.se/
Postat av: Jen

Ahahaha! Lovely tveety! :D

Och du...jag älskar dig med! :)

2009-02-11 - 19:00:45
URL: http://pansky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0