Tant Elin.

Jag kan inte lägga upp bilder.



Grattis till Tant Elin.

Fick finaste blombuketten från älskade Nenny idag. Blomsteraffären lyckades lämna den en dag förtidigt men vad gör väl det? ;)
Jag blev hur glad som helst! Tack Darlinka, du är Underbar och jag älskar dig! ♥
(och bara för att poängtera det...äldre än mig! :p)

Eh ja, behöver jag nämna att vi har åldersnojja? ;)

Annars så var LitenLina först klockan 00.00 med sitt grattis med Miika i tät följd 00.01. Haha.
Ni är så söta! ♥

Födelsedagen kommer firas ute med Miika och Lina. Sedan vilka det blir är väl diffust ... Men det kommer bli kanonkul, det är jag säker på!
Miika fyllde år igår. Alltså den 3:e så det blir dubbelt firande kan man säga!
Dock kommer det gå lugnt och stilla för sig... vi skall träffas på 7ans. Ta ett par öl och sedan en sväng till Rockbaren.
Ni hörde vad jag sade...speciellt du C. Lugnt skall det bli! :p

Sedan blir det som sagt lugnt fram tills 4:e april. Då har jag nämligen fått fina fina underbara födelsedagspresenten av Bäb!!
Biljett till Jävlar Anamma på Trädgår´n. Oh lord, vad glad jag är!!! ♥

Av Martina har jag oxå fått present iform av barnvaktande så jag faktiskt kan fira min dag... Tack snälla rara du!! Du kommer för alltid att vara kvinnan i mitt under .. jag menar Liv! ♥
Jag förväntar mig även som du sade att Sannisen kommer springandes imot mig när jag hämtar henne sedan! ;)


Hoppas ni andra får en fin Onsdag, och att ditt huvud blir bättre snart Mu!

Kram på Er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0